Woensdagmiddag 26 mei a.s. van half 4 tot half zes organiseren we in samenwerking met Shekila Ramautar de workshop van Softskills naar Hardskills gericht op HR.
Persoonlijke ontwikkeling van medewerkers is al jaren een belangrijk aspect binnen HR. 1 van de zaken die de pandemie ons heeft geleerd, is dat het individu nog centraler is komen te staan.
Met name de persoonlijke groei.
Maar hoe blijf je iedereen in beweging houden? Hoe is het o.a. gesteld met werkgeluk, zingeving etcetera.
Daarom moet de focus ook meer komen te liggen op de menskant, de zogenaamde softkills.
Tijdens deze sessie nemen we je interactief mee hoe je de medewerkers meekrijgt in hun eigen ontwikkeling en daarmee de ontwikkeling van de organisatie.
Door de crisis waar we langzaam weer uitkruipen zijn veel zaken blootgelegd in allerlei geledingen binnen organisaties. Onder andere economisch, beleidsmatig, financieel, etc.
Maar bovenal is de menskant een nog belangrijker aspect geworden. Al voor de crisis keken we naar allerlei kansen als het gaat om de groei van medewerkers in alle lagen van organisaties.
Duurzame inzetbaarheid, verzuimvermindering, persoonlijke ontwikkeling waren, zijn en blijven belangrijke aspecten als het gaat om HR.
Tijdens deze workshop gaan we interactief aan de slag door o.a. de dialoog aan te gaan, ervaringen te delen. Maar ook door het doen van oefeningen gericht op softskills.
Erik Eerhart is werkzaam als Mental- en Businesscoach.
Shekila Ramautar is coach voor Authentieke Branding en Persoonlijke groei.
Wil je meer weten over ons en onze aanpak? Twijfel dan niet en neem dan direct contact met ons op. We gaan heel graag het gesprek met je aan.
Voor HR-medewerkers en managers
26 mei 2021 van 15.30 uur to 17.30 uur
De workshops en trainingen vinden plaats in:
Z-Gebouw
Zaailand 106
8911 BN Leeuwarden
Aan de workshop zijn geen kosten verbonden.
26 mei 2021 om 12.00 uur
Erik Eerhart en Shekila Ramautar
Er is plaats voor maximaal 8 personen.
Deze workshop kunnen wij volledig en in overeenstemming met de huidige maatregelen organiseren.